✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر

 

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر

Download New Song By Pouya Bayati Called Ye Nafar


، آهنگ پویا بیاتی به نام یه نفر، پویا بیاتی، پویا بیاتی اردیبهشت 94، جدیدترین آهنگهای اردیبهشت 94، دانلود آهنگ جدید اردیبهشت 94، دانلود آهنگ جدید فارسی، دانلود آهنگ جدید ایرانی، دانلود جدیدترین آهنگهای فارسی، ماوی موزریک


 

"متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه نفر"
هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه
تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه
خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی
که یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه , منو تنها گذاشت
♫♫♫♫♫♫

دانلود با کیفیت 320


دانلود با کیفیت 128


نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1394/04/04 ساعت 00:12 http://ir-dic.mihanblog.com/

فوق العادس آهنگش, ایولا, دست شما درد نکنه

ممنون اختیار دارین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد