✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

Download New Song By Emad Talebzadeh Called Bi Nazir




 


متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر

یه جوری تورو میخوام
که حس میکنم هستی همه دنیام
یه جوری عاشقت هستم
به جز تو رو همه چشامو بستم
ازچشات خسته نمیشم
باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم
تورو نبینمت تمومه کارم
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت

تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورته مثل ماهت
تورو واسه من همیشگی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
................
..........

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر با بالاترین کیفیت


دانلود با کیفیت 320



دانلود با کیفیت 128


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد